شرح محصولات امدادی
خدمات امدادی امدادخودرو سایپا یکی از خدمات ارزنده کارت طلایی گروه خودروسازی سایپا می باشد که قابل ارائه به تمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا و همچنین خودروهای غیرگروه سایپا در زمان توقف خودرو به علت نقص فنی یا غیرفنی ، حوادث و خدمات پشتیبان هزینه های حمل سرنشین است که شامل پوشش های متعددی متناسب با نیاز مشتریان می باشد. این خدمات بعنوان حلقه تکمیلی خدمات خودرویی شناخته می شود. دارندگان خودروهای مذکور می توانند باخرید اشتراک یکساله خدمات امدادی هزینه رفت و آمد و حمل خودرو را در تمامی پوشش های عنوان شده در7 روز هفته به صورت 24 ساعته به مدت 365روز بصورت رایگان دریافت و در هزینه های خودرویی خود صرفه جویی نمایند . هزینه اجرت خدمات و قطعات براساس تعرفه استاندارد خودروساز و با توجه به نوع خودرو محاسبه خواهد شد. کلیه خودروهای گروه خودروسازی سایپا و غیرگروه سایپا صرف نظر از عمرخودرو و اتمام گارانتی امکان تهیه این خدمت را دارند. برای اطلاع از قیمت و خرید خدمات می توانید از هر یک از روش های خرید که اشاره شده است اقدام نمایید.
روش های خرید خدمات امدادی :
شماره تلفن واحد فروش 84444-021
اپلیکیشن امداد خودرو سایپا
فهرست کلیه نمایندگی های مجاز گروه سایپا https://www.saipayadak.org/488
مراجعه به سایت https://my.emdadsaipa.ir/auth/login
امداد نقره ای
امداد نقره ای خدماتی می باشد که نیازهای امدادی خودروی مشتری درخصوص بروز حوادث، هزینه های حمل سرنشین و رفع نقص فنی را مرتفع می نماید. اشتراک امداد نقره ای تلفیقی از امداد الزامی در دوران گارانتی و امداد برنزی هست که کل نیازهای خدمات جاده ای یک خودرو را مرتفع می کند. دارندگان خودروی سواری میتوانند با خرید اشتراک یکساله خدمات امدادی ایاب و ذهاب و حمل خودرو تمامی پوششهای عنوان شده را در صورت بروز، در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته به مدت 365 روز بصورت رایگان دریافت نمایند.
خودرو تحت پوشش :
کلیه خودروهای مربوطه متناسب با پوشش
روش خرید :
خرید آنلاین از پرتال شرکت امداد خودرو سایپا کلیک کنید
تماس با شماره تلفن 84444-021 داخلی 3
مراجعه حضوری به شرکت امدادخودرو سایپا به آدرس : کیلومتر 14 جاده مخصوص تهران به کرج –ضلع جنوب غربی چهارراه- واحد فروش
از طریق مراجعه به نمایندگیهای مجاز سایپا
روش دریافت خدمت :
در صورت بروز نقص فنی با شماره های 096550 داخلی یک و یا 84444-021 داخلی 2 تماس حاصل نموده، همکاران ما با دریافت مشخصات دارنده اشتراک و مشخصات خودرو و همچنین موقعیت جغرافیایی خودرو، نزدیکترین امدادگر را به محل شما اعزام خواهد نمود.
پس از ثبت درخواست و تخصیص امدادگر، لینک اطلاعات واحد امدادی و امدادگر اعزامی به همراه موقعیت آنلاین، جهت رویت فاصله با محل توقف خودرو برای شما پیامک می گردد.
همکاران ما در واحد پیگیری در طول زمان امدادرسانی جهت نظارت بر حسن اجرای کار و رفع مشکلات احتمالی ، ضمن تماس با شما همراه خواهند بود.
در پایان امدادرسانی لینک نظر سنجی برای شما ارسال می گردد که با تکمیل آن می توانید ما را در بهبود خدمات یاری نمایید.
لطفا جهت دریافت خدمات امدادی صرفا با شماره های اعلامی تماس حاصل نموده و یا با دریافت لینک و ارسال اطلاعات از طریق شماره 84444-021داخلی 2 اقدام نمایید.
لطفا در زمان حضور امدادگر، کارت خودرو را همراه داشته باشید.